Tabeller i Excel en introduktion

I dette notesæt

  • Forstå hvordan en tabel adskiller sig fra et normalt område
  • Arbejd med tabeller
  • Brug total rækken
  • Fjern dublet rækker fra en tabel
  • Sorter og filtrer en tabel

En almindelig regnearkstype indeholder informationer i en struktureret liste, også kendt som en tabel. En tabel er et rektangulært område af data, der normalt har en række med tekstoverskrifter, der beskriver indholdet i hver kolonne. Excels tabel funktion gør almindelige opgaver meget nemmere – og så ser det meget bedre ud. Og mere vigtigt vil tabel funktionen måske hjælpe dig med at eliminere nogle almindelige fejl.

Dette notesæt er en grundlæggende introduktion til Excel tabeller. Som altid opfordrer jeg dig til at springe ud i det og eksperimentere med de forskellige tabelrelaterede kommandoer. Du vil blive overrasket over hvad du kan opnå med bare nogle få museklik.

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab